söndagsångesten

smink som är testat på djur, ÄR TESTAT PÅ DJUR! där med basta.

söndag och kvällen börjar närmar sig, betygsättningen börjar också närma sig. och jag känner det är lite mycket just nu som jag måste hinna klart med. innan var jag rätt duktig med att göra saker på en gång så att jag hade det gjort, men vet inte nu när jag börjat på gymnasiet är det tvärt om, jag skjuter upp allting, endel grejer blir inte av osv.. och det är ju inte till något positivt direkt!

just nu sitter jag och skriver samhälls uppsatsen om EU som egentligen skulle göras på min lediga tid i onsdags, men som sagt sådant glöms bort. efter jag är färdig ska jag ner och baka en kladdkaka till mitt powerpoint arbete, där jag ska klarlägga hela processen helt enkelt!  kladdkaka är enkelt och inte så märkvärdigt, jag har förlänge gått och funderat på vad jag ska göra än att inse att det snart ska lämnas in.

nu ska jag ner och baka! hojhoj.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0