Cheers!

hej bloggen.
nu vart det en helv vecka sen jag skrev! hoppsan sa. men det är jobbigt att skriva, och hur många är det som läser egentligen? minns knappt vad som har hänt om jag tänker en vecka tillbaka... eller veckan som hänt helt enkelt! i skolan har det väll vatt lungt, men det är det väll ingen som bryr sig om ändå, det roliga är väll vad jag gjort på varlborg och helgen som nu är här!

varlborg for jag till kallinge, måste säga det var så roligt när Tobbe och jag hoppat av tåget i ronneby och väntade på bussen, det var ett gäng tjejer som gick på perrongen, lika gamla som jag och ena tjejen skulle rida på den andras rygg men det gick inte så bra, MEN när hon hoppade ner så "hon som bärde, hennes topp åkte ner, så hon flaschade brösten en aning, men hon hade bh! men ändå, tobbe och jag höll på att skratta så vi nästan dog, tjejen märkte det inte först, hon verkade helt vimsig men sen började hennes kompisar skratta och hon drog upp toppen, sen var det inget mer med det. men tobbe och jag skrattade! hahah
iallafall, lite senare närmre 6 tror jag drog vi hem till David, en kille, alltså konstigt det känns och berätta vad jag gjorde på varlborg, det känns som det var jätte längesen det var! där satt vi bara en stund tror jag, drog hem till en annan där vi började skapa lite "fest", fler och fler kom och ja jag vetifan vad vi gjorde hela kvällen faktiskt, vi skulle iallfall senare gå till GT sportsbar i ronneby, men jag och tobbe kom dit ensamma efter dom andra, och vi va tvugna visa legg, så det sket sig för jag är inte 18.. haha synd det, ett SKA band skulle spela, som hade vatt gött att se! men då iallafall tog vi oss en sväng på stan, fick syn på slagsmål men gick där i från, hem till en kompis till Johanna (tobbes brors tjej) och satt där en stund när vi sedan beslöt oss för att låna hennes nycklar och gå hem och sova hos henne, klockan var väll bara 12 då.

men det var en dag på fredagen också! det börjades tidigt, redan på morgonen, Johanna hade tänkt sig en grillfest på deras gård, vi gick och handlade mat och lite sådära hem och satte oss i trädgården, där det kom en massa folk, hur många som helst helt enkelt, roligt när det går förbi en massa folk på gatan och ser en massa olika punkare dricka öl och lyssna på dansbands musik mitt inne i stan! vi grillade iallafall, gott gott. Tobbe blev väldigt full ett tag, han kunde knappt stå upp och välte ut vartenda öl, då fick han inte dricka mera, han tog några glas vatten och en timme senare kanske var han nästan spiknykter igen! haha sjukt hur det vände.

det är rätt svårt att berätta för att alla ska förstå och om jag skulle skriva allt jag ville skulle det blir så mycket, och så mycket orkar jag inte änns skriva, nu är det lördag, härligt med en extra dag att vara ledig, jag behöver det, tänkte sitta hemma ikväll, trött och rätt sliten som jag är idag.. men det är vad man får ta.  mycket intressant och roligt folk iallafall, skulle önska ni kunde vara med allihopa! :)

här får ni en bild från förra helgen, då vi va hemma hoss Konny.
Simon, "mystobbe" och jag.


nu blev det mycket, men som sagt inte skrivit på en vecka, och jag hade kunnat berätta så mycket mer, att solen stekt på som fasen denna veckan, jag har svettats, att vi var på teater i tisdags på ondskan, och att jag nu är genomförkyld, men det är överskattat.
CHeers!


Kommentarer
carro

haha jag läser den och spännande vecka :P

2009-05-02 @ 17:25:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0