I wanna make you lalala in the kitchen on the floor.

hej bloggen och carro!
idag vaknade jag med ett leende på läpparna haha och solen som dock inte sken, men värme ute och var i tanke på att hitta på något denna dag! jag bestämde mig för att kolla upp och malin miss von chill ville träffa mig en stund, och det ville hon. Jag skulle ta bussen till lyckeby, eller rättare sagt, jag gjorde det, men mitt busskort var avmageniserat ännu en gång.. så jag fick skriva på en lapp och skicka iväg kortet då jag sedan skulle få hem ett nytt med lika mycket pengar på, varför varför är det alltid mina kort som avmagenirseras (eller hur fan det stavas) ungefär varrannan månad? jag blir lite galen allt. iallfall så gick jag sedan hem till malin där vi satt och pratade en stund, sedan gick ut i varma lyckeby köpte oss "ben and jerry glass fast inte ben and jerry utan för 25 kronor men i likadan form på kartonen och ungefär lika god" ja den var jättegod, aldrig sett den innan, och verkligen värd priset. till skillnad från ben and jerry, ja den är alldeles för dyr tycvker jag allt! det finns gordare glassar för 20 kronor billigare pris.. men det var iallafall trevligt, alltid roligt att träffa malin, men tråkigt att vi glidit ifrån varann nu när vi inte går i samma klass, fått nya vänner osv.. ni vet nog hur det, men det är ju aldrig roligt! inte när man vill hålla kontakten med en person. men alltid är det inte så enkelt.

jag är så nedrans förkyld, och mitt i våren kan man undra? ja precis, men jag har väll helt enkelt haft tunna kläder som passar på dagen men sen som sedan inför kvällen blivit lite lite för lite, och jag har frusit något enormt, ja så måste det har varit! hostar, förkyld (och när jag menar förkyld menar jag täppt i näsan) (vad menar ni?) men säger iförsig jag är förkyld även om jag så bara ha ont i halsen, jaja saksamma. ont i lungorna och bröstet, det är jobbigt är det men slut på det där snacket vem bryr sig.  härligt att inte behöva använda jacka utomhus längre nu iallafall!

jag sitter här och vänta nu på tobbemannen som ska komma, vi fick aldrig riktigt tid för oss själva i helgen så det ska vi ta denna söndagen till! känns som vi vatt lediga hur länge som helst tycker jag.. men inte roligt med skola imon inte tycker jag ändå inte, musikprov imon, samhällsprov på onsdag, nationella i engelska? på torsdag, och jag har inte pluggat alls... det är illa!   på tal om något som är illa, som visserligen är bra. jag hade inte en enda ig-varning!  jag var på utveklingsamtal nu i veckan och det var bara positivt, jag var orolig för jag trodde jag hade det både i matte, engelska och gympa och tycker dessutom jag blivit slapp i skolan, ligger efter med något arbete och så, men fick bara bra saker, att jag bra till i allt men att det märktes jag va lite skoltrött, skulle kunna göra bättre ifrån mig och ni vet sånt där snack..

killikill i maggropen, nu stänger jag dagboken, eller killekill på snoken, nu stänger jag boken!  "citat ur, Berts piniga pubertet sagt utav Lillerik!"


Kommentarer
chillllllli

haha jag följer den med ju ;)

2009-05-03 @ 21:19:54
carro

Heja emma :D

2009-05-04 @ 22:27:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0