nostalgisk

sitter ensam hemma i tv soffan, väntar på att resten av familjen ska komma hem. för att senare åka hem och äta middag, fira morsdag hos min mormor och morfar.

jag har nästan inte förstått att sommaren är påväg, att det är sommarlov om en vecka och rasslepunkrock drar igång ikväll, en fin början på sommarlovet sa jag. jag sitter nu och laddar för att dra dit imorgon, och ser en massa bra band. det är inte den största festivalen, men dom har lyckats samla ihop

just nu lyssnar jag på antipati, kolla in dom!  *(MTV conspiracy) <3  http://www.myspace.com/antipati

det ska bli nice imon, hoppas det är fint väder, att det säljs mycket skivor, och kläder som passar för min smak! :) antagligen kommer det vara miljoner snygga människor med, både killar och tjejer. roligt med inspiration, men deprimerande samtidigt. jag har rätt svårt för att glädjas åt andras "skönhet". jag tycker klart det är roligt för dom. men mest blir jag bara ledsen själv.

CHEEERS! hoppas alla mina vänner på siesta fiesta så det svienger!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0