Mike Ness

han var mitt allt en gång i tiden, jag ladda som sagt om ipoden på nytt och märkte att Mike Ness var borta, så dags att fixa fram lite låtar med honom. jag döööör. jag gråter snart, jag älskar mike ness, vilken karl. och snygg som attsingen!
och det bästa. tänk att jag ska se SOCIAL DISTORTION I SOMMAR! det är helt otroligt helt allvarligt, helt jävla otroligt. åååhååhhåhååhhåhå jag är så glad! så glad så jag gråter, nästan skulle kunna, det är otroligt. kan inte säga mycket mer. ni förstår inte hur glad jag är att jag se dom, jag kom på det nu, även om jag haft biljetten ett tag. det värsta som kan hända är om dom ställer in. då krossas mitt hjärta.

vem är the king, Elvis vs Mike Ness? 

åh nu kom jag och lyssna på Elvis lite sådär hastigt och lustigt, blev genast ledsen. tycker jag tappat stilen lite. det var längesen jag riktigt svängde till att med lite 50-60s.. :(  nu blir jag ledsen. kläderna och allting, jag hade en period.. men jag var helt enkelt för osäker. FAN!

men ni ska iallfall få en låt med Mike Nessan här.. fin fin. visserligen en bob dylan covers. men vafan.



slut!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0