lets go to the pub!

imon åker malin till siesta, på onsdag ska vi sitt strejka utanför biblioteket på skolan, sen åker anna och co också till siesta. jag bilr alldeles ensam i skolan, men det får jag ta då. även om jag redan har lite panik!

härlig dag idag, endast redovisning, fika och mys på stan med tjejerna utom annie.
idag bestämde jag mig för att åka till emmabodafestivalen om jag har råd, vill trots allt se the liptones och det är än så länge ända festivalen dom ska på, som inte jag ska på. och mina vänner ska dit, tillochmed carro har fått lov med det, så det blir nog emmaboda för min del med om jag har råd vill säga!

nu tänkte jag ladda upp en bild, men jag blir så arg för att jag ändrade den i paint och glömde spara som.. så nu blev jag arg och orkar inte ändra, så det får se tråkigt ut här fortfarande. inte en bild på evigheter men aja!


Kommentarer
carro

till och med jag :o

2009-05-25 @ 19:41:57
mims

gud som du kommer sakna mig!

2009-05-25 @ 20:39:09
URL: http://tjabbafetto.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0