hej hej monica

hej på dig monica. och alla andra!
10 min lektion i skolan idag, musik prov vid halv 10.tog ungefär 10 min, och där var min skoldag slut! men det visste vi dock inte då så genom att anna tvingade mig att stanna kva i skolan tills svenskan som skulle börja klockan ett, men tänka hoppa över matten för jag är förkyld och jävlig i huvudet, helt trött och pallade helt enkelt inte, tänkte åka hem för vi behövde egentligen inte vara på svenskan. men jag mötte svenskaläraren och hon sa, jovisst ska vi ha svenska! men det hade vi inte endå sen så ååh, det kan man bli trött på, sen kommer en i klassen, vi har ingen matte idag! alltså har jag suttit i skolan från 20 i 10, då jag egentlingen tänkte åka hem men gjorde att inte för jag väntgade inte lektionerna där... lektionerna som vi aldrig hade, då slog klockan halv 2 ungefär när vi fick reda på att vi inte hade matte heller då jag drog mig en runda på stan med Elin, Malin och Anna, vi köpte fika på 3G och satte oss i hoglands park, det var lite kallt, men trevligt om det inte vore kallt som sagt och alla fåglar. jag hittade mig ett brett rätt så stort leopard diadem på wedins, det var nice! om ni vill veta. mer än så har inte hänt på min dag, kan sammanfatta den kort, varför åkte jag till skolan denna dagen?


ps. jag känner på mig att westcoastriot dra till med ett bandsläpp snart!
hejdå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0