Den stora sömnen

Det har släppts nya band till hultsfred!
och den här tyckte jag var lite svängig faktiskt.
inte min musiksmak, men när man ändå befinner sig på hultan kan man ju passa på och se så mycket som möjligt!

 


nu när alla befinner sig på siesta, känner jag mig lite ensam. men det blir rasslepunkrock i kväll för femtioelfte gången jag säger det tror jag. det ska bli nice.
men mest ser jag fram mot hultsfred nu faktistk, just för att det är flera dagar och ska bli party som fan! :D

endast en vecka kvar i skolan, jippi! man kan inte annat än att vara glad nu. 3 veckor till west coast riot, är du hemma då Gabbi, 25 juni? :D du kanske tillochmed vill hänga med och se Social Distortion med mig? :D (hoppas nu att du läser detta!)

Nu ska jag göra mig i ordning! ciao.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0