en solig dag

jag har alltid haft någon speciell till låten Dover Calais med Style. ända sedan jag va liten och Big Brother gick på tvn, jag minns när Micke och Linda satt vid brasan ute, och Micke började sjunga på den.. åh ja. den är lite sådär mysig om man vill helst bara krama om någon när man hör den!
idag kom jag till skolan klockan 8 som vanligt, men det visade sig jag skulle vara där vid 9? ahja,.. jag gjorde det jag behövde för att jag skulle kunna "opponera" vid 9, alltså berättade och ge kritik och positiva grejer om en annan i klassens uppgift, så det va väll lite tur kanske. att jag fick tid till att då! sen slutade jag vid 10, satt kva och pratade i skolan tills matsalen öppnade halv 11, satt och snackade där till klockan 12 på jag sedan åkte hem, somnade en runda. ja så händelserika är mina dagar då inte, förstår inte hur jag kan sova så mycket som jag gör..
imon är det fredag igen, härligt det! endast 3 veckor till påsklovet nu. lite otroligt faktiskt.
jag har dessutom hunnit med att beställa en klänning och ett par skor idag, klänningen mest för att jag letade efter en klänning som va lite småfin, och mest för jag inte har någon såndär mys klänning som man bara kan slänga på sig om vi dra ut på sjön en dag i sommar tänkte jag. men jag tycker den  va ilte söt också så, hehe. och skorna, ja mamma är inte så glad på mig att jag använder mina älskade leopardskor som är så söndriga så jag får ont i både fötterna och vaderna dagarna jag använt dom.. fast det syns inte på dom att dom är sönder!!! om man inte kollar på undersidan vill säga... heh så det va faktiskt mamma som kom med iden, kolla här ett par skor jag hittade till dig Emma! och tur var väll det för dom ville jag ha, tjusigt med öppen tå med! jamen! :)  nu ska jag kolla vidare om jag hittar något nice till sommaren!



Cheers!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0