söndag igen

jag hatar söndagar. hatar. alla problem blir större på en söndag, vädret är inte mycket bättre, plus att det är skola imon. igår var det en lagom trevlig dag med musik direkt, inte så värst många bra band alls faktiskt. blir nog bättre ikväll, idag spelar alla som jag har koll på. ska ta bussen om en timme ungefär, möta anna, malin och elin och ta en fika på 3G. sedan bege vi oss till porslinan och musik direkt igen. bara fixa till håret och sminka mig lite så är jag klar. jag sitter här och lyssnar på social distortion och funderar på varför killar är så lustiga, jag säger inte att tjejer är bättre. för jag hatar tjejer, så klena, känsliga, jobbiga.. och killar precis tvärtom, okänsliga, tror ibland för bra om sig själva.. ja. man skulle vatt något mellanting!   jag saknar T. en hel helg utan honom då han festat till att, fyllt 18 och köpt folköl. åh nej jag ska inte skriva mera , jag håller allt för mig själv idag istället. nu ska jag sminka mig. hejdå jag är inte på humör nu


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0