sjuk

hej jag är sjuk, typ neh. igår var jag hemma från skolan, migrän och ont i halsen som in i "pip". ah jo, idag lördag tänkte jag träffa malin miss von chill, eller vi bestämde det. hon har inte hört av sig än, och visserligen inte jag heller. klockan är lite över halv 12, jag funderar på att göra mig i ordning och dra in till staden och se om jag hittar något, men det är inte så roligt när vädret är som det är, regn och snöblandat faller från himlen. hur roligt är det att fixa i ordning sig, gå ut och sedan efter bara någon lite ynka minut ser man ut som fan sen. neh usch ja. idag tänkte jag med bara ta det lungt eftersom jag är lite krasslig, haha krasslig, kul ord... ah men det är ju mysigt det ibland!
bara 4 veckor kva tills nästa lov, härligt det! jag är så jäkla trött på allt tjaffs i skolan, typiskt oss tjejer. men jag är inte så tjejig som så ah skillnad om man gemför med några vissa andra personer jag umgås med, heh trött på det är jag. jag orkar bara inte med vissa personer nu och våren är tamefan välkommen! :D nu orkar jag inte skriva mer hej då får se vad jag gör av min dag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0