little rude girl.

imon blire att beställa biljett till West Coast Riot, woho. 800 kronor fattigare, men Social Distortion på "att göra här näst" listan. och det är ju underbart!

visst blir man så otroligt förjäkla glad när man helt plötsligt en dag som råkar vara denna dag, hittar en eller visserligen TVÅ låtar, som man hört på en fest för någon månad sedan, den fastnade på huvudet för den eller dom va så bra. egentligen vart det mest en låt som jag mest va ledsen för att jag inte lyckats hitta, men sen nu så när jag fann deras myspace så upptäckte jag att även den andra braiga låten fanns med på samma alltså samma artister, 2 flugor i 1 smäll! underbart. bandet låter faktiskt lite som en blandning av hum.. Dropkick murphys och? ah. Darkbuster iallfall.

Rudy, Rudy is a rude rude boy.

bannemej, vad ledsen jag är fortfarande att jag inte köpte det där dyra skärpet på carlings för 300 kronor. svart och vittrutigt, och jääättefint. men när jag väl bestämde mig för att köpa det, då va det slut. i vartenda stad jag va och letade i :(
SÅ SNÄLLA OM DU MÖJLIGEN VET NÅGON SOM VILL BLI AV MED ETT SVARTVITT RUTIGT MIDJESKÄRP! RING MIG!!!!

dessutom lugn vecka i skolan, det är underbart. för jag är så lat. nu ska jag fortsätta va på ska humör och dansa och sjunga! ha en fortsatt trevlig kväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0