idag får ni ingen rubrik!

mitt internet funkade inte igår, Daah! jag hade så mycket att skriva igår. men nu kommer jag inte på vad det va jag ville skriva om.. det är det som suger. nu sitter jag i skolan, har ingenting att göra.. och bara drygar. ändrade frisyr och klädsel 200 gånger i morse tror jag, det blev aldrig bra. och det ledde till att jag tog en senare buss och sen en senare till, det är illa. hah men men missade inget viktigt ändå och nu sitter jag här kolla runt och väntar på att några bra bandsläpp ska göras men icke. så vad gör jag här egentligen? ledig imon iallafall, skönt det. lång helg, så kan man säga att det är fredag idag hehe. är det bara jag som tycker dom där hemer byxorna från gina tricot reklamen är skitfula! det ser ju ut som man har värsta häng pungen i dom! FULA. tycker jag. På söndag ska jag på After Dark med min farmor och någon till men vet inte vem som ska med ännu, haha ja jag har velat se After Dark sen gabbi någongång för lääängesedan såg dom och tyckte det va jättebra. så äntligen ska jag få se dom!  vi är lediga nästa onsdag med, och det är ju underbart med. jag gillar specialdagar, och att vara ledig mitt i veckan. det behövs ibland.

här kommer en bild sen i lördags. haha ush jag ser ut som stryk på allehopa, men denna blidde väll okey hey.
bilden vet jag inte vem som tagit men Johanna (tobbes brorsas tjej) i stolen till vänster. Tobbe och jag rakt fram om ni inte ser det, sen en massa andra folk som ni inte får mer information om.
 

snipp snapp snut så va detta inlägget slut.


Kommentarer
Johanna

Va söta ni är :D menare !



MEN JAAA, jag klagar på dem varje gång. Ser ut som en tröja utan huvudhål.

2009-03-29 @ 12:15:14
URL: http://waoffwaoff.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0