"Gogol Bordello"

då vart det helg igen! lördag, imon ångestdagen och det går snabbt som attsiken.
Lillasyster till hultsfred, det blir spännande!  igår fredag låg jag hemma med mor och far, hade sån fruktansvärt migrän att jag somnade när jag kom hem vid 4 och sov tills 6 ungefär då jag sedan va lite piggare men pallade inte att hitta på något så jag kollade på så ska det låta och sedan ensam i min vrå kollandes på Hundtricket, bra lite rolig film men samtidigt kan man fälla en annan tår haha. jag har snöat in mig på Gogol Bordello. Jens och Gustaf med så vi satt igår på multimedian i varsit hörn och det lät gogol bordello från 3 av 4 möjilga hörn. det är nice!  ska bli otroooligt spännande att se dom på west coast faktiskt ah, west coast riot biljetten är riggaD! och har även den på plats här hemma med i byrålådan. det är härligt, helt säkert att jag ska se Social Distortion i sommar med andra ord, innan gick jag och oroade mig för biljetterna skulle ta slut. men nu är det andra bekymmret, TÄNK OM DOM STÄLLER IN! men det får jag fasen inte hoppas, då dör jag :) he.
ikväll blir det till Tobbemannen igen, känns som jag alltid är där när jag skriveR? höh, men ändå. vi ska partaja lite med hans bröder och deras coola kompisar ;)  

mer har jag väll inte att komma med känns det som, haha vad intressant jag måste va....
här får ni er ett smakprov, kanske är det så du ångrar dig och vill följa med ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0