gäsp!

klockan är bara 7 men jag är tröttare än tröttast, vill bara mysa ner mig med lite godis och en film och en tobbe det vore mys! på tal om att igen så gillar jag inte onsdagar, vatt hungrig hela dagen, mått illa och spydde imorse? lyustigt bara duschade och kände att nej nu måste jag hoppa ut vad varm jag blev, och snart svimmar jag, så fick sätta mig på toastolen ett tag och vila. haha vad kan det bero på? inte kul iallafall. och dessutom har jag ont i mitt öga, och jag tror jag ska tvätta bort sminket snart, kanske tillochmed krypa ner i sängen. hur kan jag va så trött hela tiden, sjukt är det.
snart helg igen, fast visst ska jag ta mig förbi en mys torsdag och en jobbigt fredag, åh. men sen så!
tycker det  va längesen jag bakade med, lite sugen på det! men nej får tänka på konsekvenserna.
lite jobbigt i skolan nu med allt tjaffs och så, usch ja löjligt allt. jag hatar tjaffs och bråk. egentligen!

som sagt inget vettigt att skriva idag egentligen, men bättre det än inget kan man tycka ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0