ångestdagen igen.

förutom att jag inte har någon speciell ångest idag eller känner att det ska bli så jobbigt med skola imon, rätt skönt det, att jag inte känner så alltså. men det ska inte bli så skönt med skola ändå, jag räknar ner för varje dag till påsklov och sommarlov. ååh det går ju så sakta! sitter här idag igen lyssnar på Gogol Bordello, har lite ont i en tand, inte samma som jag hade ont i för någon dag sen dock. det känns lite konstigt, eller dumt kanske, tandvärk? och inte i samma tand, alltså på andra sidan, nej det låter ju inte bra alls fyfan vad dåligt jag måste borsta mina tänder? haha nej det får vi inte hoppas, det är säkert något annat. ont som fasen i rumpan har jag, vi spinnade på gympan i fredags, ja och det är då inte träningsvärk det gör liksom ont som i ont om ni förstår. igår vart det party, hos flinta, tobbes storebrors barndomskompis, som hade egen villa och trädgård där vi grillade, myspys. tobbe och jag blev utsedda till mysparet, det är ju roligt. för vi är ju så mysiga! får pyssla om lillen när han druckit lite för mycket. det är så härligt det här, tobbe sitter och prata om vad vi, vi, vi ska göra i sommar och det är ju trevligt med framtidsplaner tycker jag, annars hade det kännts väldigt jobbigt för mig måste jag säga. nått som mer är roligt är när det spelas bra musik i högtalarna och hela ligan sjunger med, johanna frågade mig - men varför sjunger du inte med?  , usch jobbigt läge men jag svarade bara - hhe jag är lite för blyg för det. men inte ska du va blyg med oss och nej nej det är klart jag inte ska egentligen, men det sa:s bara, vänta bara du är ingen riktigt jacobsson ännu, men det ska vi lära dig! haha roligt det. trevligt folk. trevlig kväll. sen klart jag får ångest när jag tänker på att jag inte är den vassaste kniven i lådan och inte direkt den som ta för mig allt för mycket, känns som jag tränger mig på. men det ska väll ändras på, (haha rimmade) dom tyckte att jag borde vara med oftare. så det är ju asabra! nu känns det som jag skrivit en massa obegripliga saker men jaja snart börjar BECK, visserligen redan sett den men den är bra så vafan det är BECK som gäller på söndagarna så :)
ha en bra ny vecka! hoj.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0