välkommen sommar

                                                                           hoppas du stannar förgott!

jag vill bara ha på mig min jeansväst hela tiden, nu när leopard tyget med sitter på. jag tycker att den är så fin! hih vill ha på mig den jämt. längtar tills jag ska gå ut bara för att jag vill ta på mig den.

det är fint väder idag, för en gångskull. det var på tiden minsann!
blir en runda in till stan idag träffa Elin och Anna kanske någon mer, lite chill i parken en sånhär fin dag är ju inte helt fel.

jag är ingen poser. men när jag kollar runt på bilder, facebook kan vi säga. tycker allt ser så tråkigt ut på mig. så från och med nu ska jag börja ta bilder och försöka fixa några schyssta på mig. tar aldrig bilder på mig själv lite tråkigt faktiskt haha men man blir ju bara besviken. dessutom har jag bara en liten kass digital kamera som inte får plats med allt för mycket bilder och hru snygg bilr man på en skala om man gemför? ja, jag går media och har ingen riktigt kamera haha det låter säkert kul för många men jaja jag har helt enkelt inte råd med en dyr kamera och en så pass bra fotograf är jag inte heller..



när jag ser denna bilden, tycker faktiskt den är rätt fin eller vafan fin, hur snyggt är det med spegelbilder egentligen? men jag menar, sådär långt hår vill jag ha igen. förstår inte att det är jag på bilden, och dessutom hade jag löshår. kanske ska jag ha snelugg igen? tycker jag var fin i håret på den bilden... suck.

sånthär gör en deprimerad.


Kommentarer
Johanna

fast du är ju sådär snygg nu också ! faktiskktkttt

2009-06-21 @ 23:28:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0