ryckkkkkk

Tack Johanna, hon kommenterade i förra inlägget att min visningsbild var bedårande. och för att då vara snäll och visa den i större bild så kan jag ju ladda upp den här. och redigerat själv faktiskt för en gång skull, jag gillar när dom ser lite gammla ut^^



jag fick dessutom ett ryck. när jag ändå är pysslig och så idag, och jag inte har bestämt mig vad jag ville göra med andra tygmärke jag köpte på lövmarknaden, om jag skulle sätta den på mina jeans, eller inte. men så fick det bli!

 

tjolahopp


Kommentarer
Anonym

ÅÅh, jag menar väl det. Tack för njtuning av fin bild och snygga bralls !

2009-07-05 @ 11:38:30
Anonym

eh de va jag, johanna ... eheh

2009-07-05 @ 11:38:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0