Längtan

Klockan är 12:07 jag har precis duschat, sitter här lyssna på Perkele, bra skit! gör mig irodning sakta men säkert, och packa. jäkligt svårt att packa, har hållt på i 3 dagar men fortfarande inte packat ner några kläder för jag vet inte vad jag ska ha.. såhär omständig har jag aldrig varit! underbart att om några timmar, vet inte exakt när, efter 4 någongång sitter jag och ett gäng punx från ronneby i 3 olika bilar påväg upp till Göteborg och West Coast Riot, det ska bli underbart. Imorgon ska jag se Social Distortion, helt ofattbart! helt jävla fucking awsome om jag ska vara riktigt ärlig!


Det finns så otroligt många låtar med Social Distortion jag skulle vilja lägga upp här, så ni fick lyssna och vara glada för min skull. men tyvär ka jag inte lägga upp så många, eller egentligen kan jag men ni hade aldrig lyssnat igenom alla endå. så jag kan ju hoppas ni lyssnar på denna iallfall!

 
ååh kolla vad snygg han är <3 hahah min man.

Jag har ännu inte fattat det, att det är imon. men nu börjar ångesten krypa fram för att jag glömt det, inte lyssnat in mig tillräckligt på dom och att jag blir ledsen att jag svikit Mike med co. att jag borde lyssnat på dom mera nu i slutet. men sanningen är att jag tänker "varför ska man lyssna på ett band man ändå aldrig kommer se"? den tanken har slått mig många gånger, för iallfall med mig är det så. att jag blir galen, kär och måste se innan jag dör. och då blir man bara ledsen som sagt om det inte går..

Får hoppas jag får några underbara dagar i Göteborg tillsammans med Mike Ness och min tobeman haha. Mike Ness.. helt jävla otroligt ännu en gång. det är det! Social Distortion i mitt hjärta. och jag minns alla dom dagar jag gråtit för att jag aldrig i mitt liv trodde jag skulle få se dom. otrooooooooooooooligt. SOCIAL DISTORTION ♥
man blir återigen fjorton år, galen och kär. Jag tror fortfarande en dag att det kan bli Mike Ness och jag..
 och snälla, låt mig tro det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0