jeansbryd



jag hittade mig en jeansjacka idag, på barnavdelningen på Lindex. var bara en kvar, i storlek 152 (barnavdelningen) frågade tillochmed om dom hade större, tänkte att inte den skulle vara lagom mig, men jag gick in och testade, bestämde mig direkt att den ska jag ha!

nu är nästa steg att känna mig bekväm i den, få bort min fobi att visa min armar och pynta din snyggt!

fikade med julia och malin idag från gamla klassen, det är alltid trevligt social och rolig tjejer som dom två. tråkigt vi inte har mer kontakt än vad vi har!

har lite ångest att jag inte var och såg Flogging Molly på sweden rock faktiskt..


Kommentarer
chill1

fint det blev :)

2009-06-09 @ 18:31:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0