hata folk

vilka jävlda idioter det finns! världen är full av idoioter.  vissa är dummare än andra

det finns en person jag hatar merän allt och alla andra och det finns själ till att!
jag tyckte det skulle bli så skönt att sluta 9an för att slippa vissa personer. som seriöst går en på nerverna.
det är andå gångerna jag känt att jag seriöst skulle kunna banka någon gul och blå, det är i skolan i 9an pågrund av några idioter.

jag väntade mig på facebook när jag gjorde "vilket parti ska du rösta på" testet, jag väntade på att någon idiot i min förra klass skulle kommenterade, vad var det jag sa! eller vad som helst. det testade hade inget med nazistiska och rasista åsikter att göra, det var väl bara att jag hade samma åsikter som sverigedemokraterna när det gällde miljöfrågor och allt annat.. jag har dessutom inte särsilt mycket koll på politik och antar inte sverigedemokraterna heller har det! men det är inget pati jag skulle rösta på om jag änns fick rösta. som jag sa igår så röstade jag plankt för att jag tycker alla partierna har rätt idiotiska frågor och svar. jag tror inte på politik.

dagen var kommen, jag vill inte nämna hans namn men om ni vill kan ni ju gå in och kolla på facebook. fail var kommentaren! och jag visste att den en dag skulle komma, det var delvis därför jag publicerade det för att sedan kunna idiotförklara idioter dom som intalat sig själv att Emma är nazist, hon blev sverigedemokrat, jag visst det..! alltså mina förredetta klasskamrater, dom är dom enda som gett mig det påhoppet, att jag är nazist.

men varför skulle jag vara det, vad är det som gör mig till nazist?

om ni frågar dom tror jag att svaret är enkelt, Emma och hennes pappa är nazister, henne pappa är rakad har kängor och bomberjacka, skinhead. och skinheads är ju nazister. Emma är med nazist hon och hennes jävla pappa! ekade det i klassrummet och i mitt huvud.
vilka idioter det finns. jag blir så jävla trött på okunniga jävlar!

att kalla någon nazist tycker iallfall jag är rätt allvarligt, och bara för att man gillar en viss musik och klär sig på ett visst sätt, skinhead. så är man tydligen nazist enligt vissa.

jag tycker bara det är jävligt dumt att yttra sig så mycket om något man inte har en aning om. bara för att du själv inte har någon stil och inte någon koll på stilar och musik. tycker jag bara synd om dig. det är jävligt patetiskt. du får tro vad du vill. det är dig det är synd om och inte är det jag som borde ändra livstil. det är du annars kommer du inte gå långt här i livet.

jag tycker synd om dig och alla andra som är likadana.


Kommentarer
carro

Det är bra stå på dig, Emma!

2009-06-05 @ 19:08:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0