en solig dag

Solig mysig dag idag med tobbemannen, underbart! visst blir man glad på morgonen när man vaknar har ingen aning om vad det är för väder, titta ut och inser att det är sol!  vi har legat på balkonen och spelat spel, myst i solen nästan hela dagen. det är väl sommarlov, att inte göra någonting i princip, haha det man vill helt enkelt.

imon vet jag inte vad jag ska göra riktigt, på dagen alltså. på kvällen kommer lite folk hit och festa  det ska bli trevligt tycker jag, får bli på en tisdag för att varenda helg flera veckor framåt är upptagen!
alltså det är sjukt, om en vecka drar jag till göteborg och West Coast, om 3 veckor dra jag till Hultsfred, då är vi inne på halva juni när jag är hemma.. sjuk sen är det bara en månad till skolan! herre jösses. sommarlovet är snart slut, men det är så mycket roligt jag ska igenom först!  :D

woho.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0