det kallas att sysselsätta sig själv

Idag har jag, bäddat rent min säng, lagat mat själv, försökt på att bränna en skiva till ikväll så att ungdomarna inte ska behöva klaga allt för mycket, men det gick inte. nu är det inte så att jag inte kan bränna för det kan jag, men det är något med vår jäkla dator sen vi lämnade bort den på rensning senaste, vissa grejer fungerar inte som det ska (tror man behöver installera om hela skiten) och det orkar man ju inte! alltså word och det där? ah jag vet inte. det är mycket som inte vill som det ska iallfall.
så ungdomarna får helt enkelt klaga ikväll, det är mitt hus jag bestämmer vilken musik som ska spelas! :D hehehehe.

klockan är 20 i 6 jag sa att folket kunde komma vid 7 efter 7 tiden.. jag vet inte vad jag ska ha på mig, har så jäklans ont i magen (hm.. mensvärk..) magen känns helt svullen och jag är rätt så varm för att ta på mig en massa kläder, det kan leda till annat.. haha

Tobbe svarar inte på msn.. fast jag vet att han skulle på körskola vid 5 men ändå, varför är man ingloggad om man inte är där? allvarligt, sånt stör mig! :D

fint väder idag med.. jag har inte varit utanför dörren, lite synd men har ändå kunnat sysselsätta mig hela dagen utan att det blivit drygt. nu väntar jag bara på folket som ska komma, och att jag ska få mig ett ryck, sätta på mig några kläder göra en frisyr av denna såkallade frisyr och sedan vara rätt nöjd. nice nice. 
 
hörs imon! tjo.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0