anti!

partille-johnnys!

det var ett tag sen Gabbi berättade om att.. det har funnits någon enstaka här det är jag medveten om! men idag, herre jössenamn!.. blandannat 3 kompisar går tillsammans på stan, alla tre blonda med tighta jeans hela vägen ner, men ändå ska dom envisas med dom där jäkla hårsnoddarna, minst 10 hårband upp längs hela vaderna och en skavs knuten i knäväcket! hade dom. alla 3. vilket kompisgäng..

tur man lärt sig, att när man var så gammal som 13-14 alltså gå på högstadiet och faller för hemska trender, gör som kompisarna och hela baletten. klär sig likadant, sminka sig likadant.. pinsamt. tur man kommit ifrån det där, och nu inser hur löjligt det är. vad löjlig man var. att man nu ändå är lite häftig haha.  man vet helt enkelt var man står nu! men inte så konstigt kan man tycka, när jag gick i 6an, 7an tyckte jag att dom som gick i 9an nästan var vuxna, och dom som gick på gymnasiet, snacka om vuxna människor! men nu står jag här, inte är jag väl vuxen. men lärt mig endel har jag gjort, vuxit både på ut och insidan. förhoppningsvis är jag inte barnet längre.

men klart det var fula tränder som lyckades slå igenom. jag antar om 3 månader är inte det bara någon ibland, utan alla i den där åldern, trotsåldern går runt med hårsnoddar på benen..           snacka om en ful trend, för det är fan inte mode!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0