2 flugor i 1 smäll

efter en fullspeckad helg, varit på rasslepunkrock, det var suveränt!  köpte 4 pins till mig, 2 till tobbe och Perkeles live skiva, mycket bra musik.
Igår gick det vilt till, varmt som fasen ute, var tvungen att byta buss i lyckeby jag och tobbe för fläkten på bussen var sönde. köpte röd hårfärg till tobbe som ska färgas idag, han har trotsallt långt hår nu, 1-2 cm tror jag det är, så vi ville göra något roligt av det.  stannade kva i stan satt i hoglands, åkte till lyckans och käka pizza med malin och anna. satt där till klockan 8, åkte hem en timme och sedan  hem till malin igår kväll för det visade sig vi var lediga idag (tisdag) skulle skriva färdigt engelska uppsatsen men så blev det inte. Carro och Cornelia kom, vi pratade och drack te, hade det mys.
idag gjorde malin och jag mysig romantisk frukost med efterrätt tillochmed, kollat på några filmer lite hit och dit, carro kom, vi bakade kladdkaka den blev missbildad och jag åkte hem.. nu väntar jag på att tobbe ska komma, så jag ska färga hans hår.
dessutom är det sommarlov, kan man säga, imon ska vi in en snabbis prata betyg och rösta till EU. sen är vi lediga, och nästa vecka ska vi in på onsdag och hämta betygen! riktigt nice. och nu har sommarvädret kommit. fast jag tycker det är för varmt ibland.. är nyduschad och svettas näsatn hehe, ska på toa och fixa lite innan tobbemannen kommer, jag tycker jag fick med mycket i detta rätt så korta inlägg!

CIAO.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0