nya modebloggen? nae..

  
här kommer då en jag hoppas efterlängtad bild på mina shorts, haha köpte mest för att jag inte hade några, behövde till hultsfred, dom var höga i midjan, och jag tyckte dom va snygga!
jag har lite panik, snart åker vi till hultsfred. ska snart börja packa, men vet inte vad jag ska ha för skor. har visserligen ett par låga convers jag inte använt mycket , men därmed betyder det att jag kommer få skoskav och det är inte roligt! (jag får alltid skoskav)  på tal om skoskav, eller sko.  här har ni skorna också, inte världens bästa bild kanske. men dom köpte jag för några dagar sen. fina! skickade efter för ett halvår sedan ungefär, men dom var slut. så det är fin fint.  och så en fin bild på mig och tobbelito som jag har redigerat hah vi ser smutsiga ut. och vilket meningsfullt inlägg! :D

Pappa jag och syster min var inne och fikade idag på 3G, det fick bli min frukost, pannkakor med glas och sylt, supergott! för att hon, min syster då klarade uppkörningsprovet. ja grattis grattis!

sen vill jag dessutom fylla i att nu mina kära vänner ska även Annie och Jens med till hultsfred. DET HÄR BLIR JU KANON! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0