nu är jag redo!

för att åka.
har packat klart efter lite stohej! fick byta väska, eftersom allt fick plats när jag var så gott som färdig..
men det blev bra tillsist! + att jag fick ner sovsäcken i väskan, och det är ju toppen. för hur jobbigt är det liksom inte att gå bärandes med en sovsäck på ryggen? jättejobbigt..

allt känns skitbra nu, och allt löser sig säkert. även om jag var väldigt negativ i förra inlägget. men vädret har nu ändrats på smhi och det ska inte vara fint så mycket.. tråkigt som fasen. men jag hoppas det inte stämmer! att det blir sol, hellre riktigt jättevarmt än regn.. haha säger jag nu efter en solig jobbig vistelse på frihamnspiren för någon vecka sedan. men på en festival ska det klart vara fint! och det har ju varit så fint hela denna veckan, så varför ska det just bli dåligt nu när man MÅSTE vara ute?

när mamma kommer hem ska vi ner och fixa det sista, lite gott i gott gott att ta med sig och ah sånt som går att handla i en livsmedelsbutik!

malin mimsen svarar inte på sin mobil.. jag undra om det är täckning där uppe^ eller om hon inte svarar för att hon inte vill. igår skickade jag minst 10 sms till henne, men aja. hoppas hon prata lite med körling iallfall så dom hamnar iallfall rätt så nära varandra och att hon svarar och kommer och möter oss, kanske tillochmed hjälper till att bära på onsdag. hehe

det är ofattbart! imon klockan kvart i 7. då ska jag se Dropkick Murphys för andra gången i mitt liv. underbart. jag älskar Dropkick Murphys, om ni vill veta. och om ni kanske inte redan visste!

skeppohoj!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0