internet krångel och stor shopping

vårt internet är helt åt skogen!
det funkar typ aldrig. och det är så jäkla tråkigt att änns starta upp datorn i hopp om att det ska funka sisådär 10 min.

igår var jag min kära mor och syster först i vaxjö och shoppade och sedan drog vi till kalmar direkt efter, kul med lite äventyr! och shoppade loss riktigt på väldigt länge. jag brukar aldrig hitta saker jag gillar. men igår fick det bli både det ena och det andra, dessutom gick allt på bara 1100 kronor, och det är ju inte farligt för vad jag fick. 3 kjolar, ett par jeans.. plus lite till.
en fin bricka med äpplen på och en cupcake wunderbaum från lagerhaus. och så en låg och en hög midje kjol. svarta såklart. tillochmed en rosa leopard kjol med misfits händerna på rumpan. och en leopard tunnlångarmad, underbart att hitta på stället som kappahl. letat efter en leopard tunika länge, men inte hittat. och nu dessutom till ett billigt pris. en zabra randig tubtop, rosarosetter med svarta prickar på till att ha i håret, och sist ett par rätt så höga midja jeans, blåa. och visst kommer ångesten och komplexen fram mer när man står i provrummer och prova jeans.. när dom gamla favorit jeansen blivit för små, och kläderna sitter tightare än någonsin. och jag vet att jag hade kunna göra något åt att, vill inget mer, men jag gör att inte! må dåligt över något som jag själv orsakat..

mina skivor har dessutom kommit, Rancids nya, Time Again - Darker Days och Tim Armstrongs egna skiva. (Y)

men detta inlägget lyckades jag ta mig igenom utan problem med internet! :) CIAO.


Kommentarer
Johanna

Fast du är ju snyggaste människan trots detta emmmmmms, annars kan vi ut och gå när jag kommer till dig, då mår man bättre på alal sätt. och vädret ger en lyyyft :) mihih



fina grejer du köpt, jag vill också till växjö, och ska in till kalmar förrän om flera veckor :O

2009-07-28 @ 16:13:25
URL: http://waoffwaoff.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0