hår

allt ska då vara så jobbigt. nu har jag inte klippt min lugg på länge. och jag funderar på om jag ska skaffa mig en såndär snelugg igen, även om den var en aning flåitg på bilden haha, det är från mammas kalas, jonna och jag serverar bål! men jag tycker annars det ser rätt bra ut på denna bilden, sämre på vissa bilder.. på dom flesta. men jag tror jag ska testa och köra på det, inte så märkvärdigt att skriva ett helt inlägg om att egentligen. hur svårt är det, bara låta växa lite till och sedan klippa lite och så vare klart. och javisst om jag vill ha raklugg sen igen så är det lika lätt det.



svårt beslut, haha vad tycker ni?


Kommentarer
Anna

Men jag gillar din lugg när den är rak! (: Den är speciell på ett positivt sätt

2009-07-24 @ 01:15:44
URL: http://flygsvamp.blogg.se/
Emma

Anna- jag har funderat, och jag tror allt jag fortsätter med rakluggen ett tag till. jag fick nog ett ryck bara och funderade på vad jag egentligen skulle göra. men jag trivs bra i luggen! :) och det känns rätt speciellt. vad vore jag utan den liksom?

2009-07-25 @ 14:13:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0