förändring

jag är sugen på att förändra mitt utseende en aning, pierca mig kanske men ändå inte.. för jag vill inte ha en massa fula ärr, så det blir det nog inte. skulle vilja testa färga håret rött, riktigt rött eller vinrött.. det lutar åt riktigt rött, men då är problemet att det inte kommer bli snyggt rött och halobaloo..  att jag först tänkte blondera mig , och det blir antagligen åt helvete men det kanske inte gör något. gult kommer det självklart bli det förstår jag ju :D men sedan är problemet att hitta en röd fin färg, för det finns ju sällan på något "vanligt" ställe som vi råkar ha i stan..

men jag ska nog ta och kika efter det, dra mig till stan idag en runda och se om jag hittar något nice! :D
så antagligen, jag hann både bestämma mig snabbt och vill göra något kul. tråkigt att gå runt med samma hårfärg och hela köret hela tiden, så blir nog testa på rött. sen är jag sugen på nya plugga till öronen, och större!..

nu känner jag mig inte speciell alls. och vill bli så mycket snyggare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0