födelsedagar hit och dit

dit och hit och nästa dit hultsfred.

det var några dagar sedan jag uppdaterade, desto mer har jag att skriva nu kan man tycka. men nej, eller jo egentligen men klockan är 20 i 10, haha dock en fredag kväll men jag ska snart krypa ner och kolla på en beck film.
har kommit hem för en stund sedan, firat min morfar som fyller år. och imon blir det kalas igen, för min kusin som fyller 18, på måndag visserligen men det finns fortfarande folk som jobbar då, så blir antagligen bäst på en lördag.

om 4 dagar åker vi till hultsfred, eller egentligen vet jag inte om hur många dagar det kan bli när som helst ser det ut som? och jag är jääääkligt taggad, det ska bli askul och har även införskaffat mig ett par turkosa, ASCOOLA solbrillor som jag tänkte just för hultsfred, perfekt! och sedan ett par marinblåa, kostymschorts? med ankare på knapparna dessutom. kommer bild någon dag när jag orkar för det har jag nämligen fixat! hehe.

igår var tobbe och jag på stumholmen, badade ah det var ju minst 18 grader i havet vill jag lova. super skönt! vi hade det jättemysigt. vi sov även på balkongen inatt, för det är så jäkla varmt i mitt rum, la ut madrassen där tusen kuddar och hade det mys. det var riktigt skönt, och jag rekomenderar det verkligen om ni råkar ha en balkong och varmt inne. som jag antar alla ha.. vilken värme! men visst man ska inte klaga men det är mänskligt, alla gör det. hela tiden. men nu är det väl ändå varmt? 30 grader i skuggan.. ush jag gillar inte när man kommer ur en iskall dusch,. ska göra sig klar men vill inte gå ut för att man svettas inomhus, då tycker jag det är jobbigt. haha



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0