Onsdag, längsta dagen i veckan.

Nikkis födelsedag idag, hon fick en supersöt tavla med alla hennes små vänner på av mig, Cornelia, Carro, Anna, Malin och Iza. iskallt ute är det dessutom idag, huvudvärk har jag och supertrött är jag. chockerande att jag orkar sitta vid datorn änns och skriva dethär. Ig på engelska provet också. så nu är det bara sätta igång och plugga på riktigt. nästa vecka är det prov i matte på tisdagen som jag antagligen med kommer få göra om, burkar alttid få göra omprov i matte. engelska omprov, eller inte omprov. bara lite sådär extragrej jag behvöer göra för att få G. veckan efter prov i ARL. (arbetsliv) och så sist men inte minst inlämming och redovisning om programledaren vi valt att införskaffa lite inofrmation om, och jag valde då peter settman, eller jag och malin. för att han är underbar. jag älskar honom! världens charmigaste och sötaste kille ju. kolla bara ronny och ragge på youtube så se ni, eller så ska det låta. åååhå. vilken man! :)

annars om ni undrar sitter jag mest och kolla lite kläder på internet men klart nej, hittar inget fint.. och lite motiv till tatueringar. nu har jag och mamma bestämt oss, heh jag ska ta och göra något på foten, eller på foten uppåt benet liksom. ah svårt att förklara, jag vet hur jag  vill ha det, men inte riktigt vad det är jag vill ha. så det är bara att leta vidare.
dessutom har vi en ny affär istan. den ligger på nya skeppsbrogatan (ja, vad nu det ligger..) den heter iallafall no fashion no gore, eller något sånt.. och där säljs det kläder som du även kan finna typ på shock, ja precis en sån affär. en sån som inte sitter fel alls här måste jag säga. och även en fika ska man kunna ta sig där. men det hade vatt en fördel om man hittade dit.  ;)

jag hatar snygga blonda tjejer. inte nog med att jag blir avundsjuk för att dom är snygga. jag tänker att det är kört för mig. för jag kommer aldrig bli sådär snyggtblond!
såhär får ni lite bilder på mitt största hot, sabina kelley. en av världens snyggaste pinupmodeller............................. med dom snyggaste tatueringarna............................. som jag vill ha. återigen suger livet.
 



sånadär bröst ska jag med köpa när jag blir stor.



Kommentarer
Johanna

HEJJA ER, jag hade med Peter Settman :D <3333

2009-02-01 @ 18:06:59
URL: http://waoffwaoff.blogg.se/
Johanna

för övrigt, hon va ju skitsnygg. jag vill bara dö på alla snygga. dem borde leva livet dem vill...

2009-02-01 @ 18:09:23
URL: http://waoffwaoff.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0