hello my friend

hur många gånger ska man kunna använda ett par nätstrumpbyxor innan dom slitsönder?

mja mja. jag har inte lyckats komma in på blogg.se på några dagar? lustigt. så nu ska jag försöka minnas vad jag tänkte skriva igår och dra till med att idag istället.

skolan har dratt igång igen och vi har haft profil denna veckan och jobbat i små grupper. mer behöver jag inte säga för det är så jobbigt och förklara och dessutom är jag inge bra på att. men skoltrött är vad jag är redan, nytt schema har vi dessutom fått som jag kanske redan nämt i mitt förra inlägg? jaja, vi har ändrat lite på att. skönt att sluta 2 på tisdagar och 11 på torsdagar, men pest att gå till 4 på fredagar.. jaja, sånt är livet. får försöka klaga på det och försöka få förbättringar så länge vi orkar :)
I fredags fyllde min mamma 40. och igår var det lördag, då hade vi party för henne på hennes jobb. med lite släkt och vänner, ungefär 50-55 pers var det. mycket trevligt. med god mat och live musik.


 
toooooooooooooooobbee & emma & tobbe again. här är det jag som är den stolta fotografen.
min syster loggade helt plötsligt ut från msn och skickade endast 2 bilder till mig från igår.
haha dom 2 snyggaste också. 

nu har jag ont i magen och är sugen på fruit coctail fortfarande. imon är det skola igen blää och på onsdag kommer malin & cornelia hem från  thailand. WOHO! veckans bästa.
ADIOS!


Kommentarer
Johanna

Nu blev jag himla glad hära :D OCH DU VET!

2009-01-11 @ 18:46:17
URL: http://waoffwaoff.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0