skola-tråk

kollar på grammisgalan.
jag är sjukttrött, sovit fram tills det började nu vid 8. jag är trött på skolan. första dagen på denna terminen idag ju men skitschema som vi fick. och som sagt, ja jag är redan trött. jag bara orkar inte. ont i huvudet har jag med och känns som jag skulle kunna lägga mig ner och börja gråta, bara på grund av att jag helt allvarligt inte orkar. gå till 4 ungefär varje dag, tusen håltimmar som blir läääängre än vad dom är och hungrig blir man och så blir man tröttare med håltimme med. iallafall sånna långa drygar, man blir deppig för att vi har tråkigt i så pass många timmar och man hinner komma in i den svängen då man vill bara hem och lägga sig. uuuusch neej jag är inte pepp på skolan nu asså.
jag är expert på att klaga. men det är ju fasen ingenting som är bra!


Kommentarer
Johanna

Jag dör, jag har 20 sidor att plugga ifatt i matte.

Och en hel förjävlig bokrecension att skriva.



ska vi dö tillsammans ?

2009-01-08 @ 22:46:53
URL: http://waoffwaoff.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0