Kiss me, Im shitfaced!


tjejtjafs dagen lång. jag orkar inte. förlåt mina vänner men mitt "gäng" är nog ett rätt konstigt gäng. dom jag umgås med i skolan alltså, haha eller ah på fritiden med. visst vi är helt normala allihopa men vissa lite mer iq än andra, olika färger på håret och helt olika stilar. alla går sin egen väg. men varför har vi just hittat varann? det är lustigt om man tänker efter. just nu tjaffsar vi nog merän vanligt, inte alla men det finns alltid en i grupp som blir lite mer tilltryck en andra, för att dom andra är överens på den punkten. det handlar inte om att vi inte tycker om henne men att vi får lida för hennes skit och att vi inte orka hur hon håller på. skyller allting på alla andra och låter som en ängel i ditt talande. men tillslut lyser det igenom och du är precis likadan som dom du slänger mest skit på merän allt annat lägger du ner din energi på att trycka till dom människorna som är precis likadan. och inte har dom nått rätt i skallen enligt dig!  sorgligt. det här kan låta som ett påhopp, man gör misstag i livet. endel pratar rätt mycket också. jag säger inte att någon är perfekt, och verkligen inte jag själv. jag är inte den med bästa självförtroendet. men jag står för mina misstag och skyller dom inte på någon annan. nej vad mer kan jag säga, svårt att få ut allt i ord. missuppfattningar kan ske. men jag försökte. ibland vore det nog bättre att tänka på andra i första hand än sig själv.

på tal om något helt annat slutade vi elva idag. torsdag ju. det sista jag sa innan jag skulle gå hem va, hejdå tjejer och marcus ses på måndag. cornelia började skratta emma det är torsdag idag. samtidigt som jag kom på mig själv. det är bara torsdag idag. fan! jaja, sen drog jag mig upp en runda på stan. va nog 2 månader sen jag gick på stan senast, så idag hoppades jag på att hitta nått kul. får ju en att må bättre sådär ibland. men nae inte någonting. till min besvikelse åkte jag hem vid 1 tiden ungefär och kollade på en av alfred hitchcocks filmer. dom är skitbra tycker jag. vi har fått dom flesta bara sådär av min mormor och morfar, ja men det tackar man ju inte nej till. jag har någon speciell kärlek till sånna gammla rosliga filmer. tycker det är fascinerande och gör filmen lite mer spännande och intressant att se skillnade på film nu och då.

Imon blir bio med baby, Benjamin Buttons otroliga liv.
njut av helgen det är tuffa tider nu!                    ♣



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0