hjälplös



TACK JOHANNIS!  DET FUNKADE. WOOOHOOOO!
alltså att spara som --> filtyp-JPEG................                   det trodde jag dock inte, men det gjorde det. hhehe
men irreterande att man ska behöva göra så varje gång asså. men nu vet jag ju det så nu kan jagsluta irretera mig på att i fortsättningen.

igår var jag även i malmö en runda med min familj minus bror. pengar hade jag. brukar aldrig hitta något när jag är och shoppa någon stans. men jäkla hörru, ett par skor på carlings. hum, kina skor ungefär. med en liten söt rämm, ja sommarskor asså. och sen med en liten söt vit döskalle huvud därfram med rosa rosett. på shock för 200 kr.
vi gick inte i så mycket äfferer nu när jag tänker efter endå. mitt mål va att hitta ett par jeans, jag har nämligen bara ett par jag använder, alltså ja. då använder jag sällan jeans. kjol är mer min grej. och dessutom så är jeansen i stretch, alltså supersköna och vägrar sätta på mig ett par vanliga jeans, men slutsnackat om jeans. för jag hittade ändå inga. jag har mina krav!
sen hittade jag allt annat jag köpte i samma affärer, hela 1109 kronor la jag ut i den lilla butiken. dock handlade jag bara en hood, med ett tryck på. jag behöver faktiskt en snygg sådan. och så ett leopard linne, visserligen dyrt men NI ANAR INTE hur jäääääävla länge jag letat efter ett vanligt leopard linne. så visst måste jag lägga ut dom pengarna när jag väl hittar ett :) 339 kronor kostade det... heheheheh och ja, sist men inte minst hittade jag också en kofta i den affären. hur jag ska förklara, en svart. OH MY GOD ja! med mönster av rosor och små döskallar uppe vid nacken på skuldrorna och så lite fram. inte så märkvärdig egentligen även om det va det. sen är det rätt svårt och förklara, ni kan ju försöka skapa era egna bilder av att. men vänta bara, det är snyggare än vad du någonsin kan tro! höhehe.

JAG ÄR SUGEN PÅ JORDGUBBSTÅRTA OCH FRUIT COCTAIL. SNÄLLA GE MIG DET!!!!

hej hopp


Kommentarer
JOHANNA

I KNOW IM YOUR SAVIOUR ! :*

2009-01-06 @ 00:29:14
URL: http://waoffwaoff.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0