F.U

en blogg är väll till för att man ska kunna avreagera sig på alla sätt eller skriva ut grejer som man inte vill prata om?
men det är ändå jobbigt. med tanke på jag vet vilka som läser min blogg kan jag inte skriva allt jag vill.
men dom jag inte vet eller dom jag inte känner som läser min blogg, det spelar mig då ingen roll om dom läser för liksom, nej det är väll rätt uppenbart?

iallafall. jag blir så trött på mig själv. vatt rätt ledsen igår och idag och får panik nu att jag inte ska till bup förens nästa vecka. har altid vatt där en gång i veckan innan men jag har ändå vatt mer nere nu sen jag va där sist. rätt jobbigt att boka tid sådär, depptiderna kommer liksom inte när man boka tid. det kommer när det kommer. och det skulle vara drop in på sådana ställen tycker jag. att man kan prata med någon när man verkligen behöver det. jag tror det hade hjälpt mer och att det är inte lika lätt och prata om något som hänt än något som händer. och just nu på sekunden kom jag på att jag nog ändå har rätt svårt att prata med en psykolog. ja det är vad jag pratar mer. och säga hur det är allting och hur det lägger till. jag talar liksom inte sanning? jag kan inte säga exakt som det är och vad jag mår dåligt av. det är bara pinsamt, ja jag skäms verkligen.

nu önskar jag bara gabbi ringde mig. även om jag pratade med henne för en stund sen. men jag tänker inte ringa henne, jag bara önska hon visste jag va ledsen nu och ringde för att hon kände något va fel och att jag inte behöver förklara. nej jag ska inte skriva mer nu, ont i huvudet får jag ju mer jag tänker på allt. och det handlar bara om mig allting. 
 
varför är du, och varför var du så jävla okänslig? eller är det jag som bara är allt för känslig?

NAE.


Kommentarer
gabbi

emma ring när du vill , du är den delen av mej som får ringa när du vill . jag kommer snart . snart kommer jag och då ska vi prata på riktigt du och jag . /egbyb

2009-01-20 @ 17:49:38
JOHANNA

Jag gick och tänkte på det idag, hur man kan prata om allt med en psykolog :O



Men du är söt ville jag framföra fislisa !

2009-01-20 @ 23:42:28
URL: http://waoffwaoff.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0