well well

idag hade jag jeans på mig! ja, chockerande för er som inte har en aning. svarta dessutom, om jag har jeans har jag alltid mina blåa. men idag blev det ett par gamla svarta jag hittade för cirka 299 spänn på red devil i göteborg i somras. viktig information! amen jo, jeans var det. och nej det satte inte direkt spiken på huvudet om man kan säga så, fy vad besvärligt, måste dra upp dom när man sätter sig, knappen går rakt in i magen för att jag visserligen lagt på mig lite sen jag köpte dom, höhö :( det ska va kjol, tights och såntdär skööönt. nämen, nu glömde jag helt bort vad jag tänkte skriva i bloggen idag.. jätte roligt. ska ta mig en liten funderare sen återkommer jag ett par rader ner.

joo, jag lyckades bara klicka upp min msn konversation med my friendly neighboor gabriella ström, som visserligen befinner sig i göteborg sen ett antal år tillbaka. vad är det, 2 och ett halvt nu? men kom till saken,.. jajo det kunde vatt Nicke Borg som hoppade på bussen vid sjukhuset idag vid kanske 20 i 3. och nicke borg, ja då menar jag naturligtvis sångaren i backyard babies.. hum ja host, min stora kärlek en gång i tiden. det kunde varit han! bara av att tryckt i sig lite mer skräpmat på sistone och kanske tillochmed laserborttagit tatueringarna på halsen, så vart det tamejfan på pricken likt. fortfarande tvekar jag på om det seriöst inte va han. eller varför inte, kanske hans bror!?
by the way, HATAR SÅÅNNA LÖJLIGA UTTRYCK. därför jag använder dom, jag driver med mig själv och alla som blir chockade när " lilla jag" använder dom. men det är roligt tycker jag. nu sitter jag bara och väntar på att mamma ska ropa, "emma min lilla älskling, din semla är nu färdig för att ätas, och med extra mycket mandelmassa på!" hihi. smaskens!
sen är det ju alla hjärtansdag på lördag, min dop dag för övrigt, och malin miss von chills med. vilket sammanträffande! men jag undrar, vad är en alla hjärtansdag till för egentligen, finns det någon oskriven lag för vad man ska göra om man har någon, eller möjligtvis inte ha någon. ush ångesten kryper sig sakta fram. men då sitter jag ändå rätt glad iår och står inte där ensam som en bortsprungen katt i djungeln.


Kommentarer
Johanna

Va go du e :D

2009-02-10 @ 23:48:05
URL: http://waoffwaoff.blogg.se/
chillidilll

haha du kom ihåg min dopdag, hade jag fasen glömt själv :o

gillar med att jag är miss von chill på heltid, känns bra ;)

och så gillar jag dig väldigt mycket kännner jag när jag läser detta!=)

2009-02-17 @ 19:09:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0