vill inte va med

söndag igen och betyder skola imon. ÅH helgerna är förkorta för att jag ska hinna med!
men 2 veckor kva till lovet, sen är det nästan mars. om man tänker så, då hopaps jag att det ska gå lite bättre.

igår va jag och tobbe hemma hos hans bror och hans flickvän och partajade lite, mycket trevligt måste jag säga.
härligt gäng där bra musik spelas hela kvällen och visst sitter det inte fel med fiskpinnar klockan 1 på natten.

nu har jag precis fyllt i vilka ival jag ska ha, imlämnat och klart imon ska det va.
sätta i blondering ska jag med göra nu har jag tänk, en slinga på varje sida. hoppas på bra resultat!
och ikväll är det säsongstart med nya avsnitt av BECK! underbart.
borde även kolla in nya affären i stan, no fashion no shame heter den. tänk gå dit flera dagar, tveka på om jag nyter gå dit ensam. men nej imon om jag känner för att ska jag nog kika in!

men nej, dags för hårfärgsisättning! CIAO.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0