det börjar bli vår!

Hej, lördag idag klockan är 12 snart och jag är dötrött. igår stack jag bort till Emelie en stund på kvällen, där även Malin miss von chill befann sig. + några till. men jag gick hem vid halv 12 tiden, dötrött som jag va. sedan ringde tobbe vid 10 i 5, dom hade vatt och festat i karlskrona och ja.. för mig blir det Musik Direkt hela helgen, eller lördag och söndagkväll. tråkigt jag inte får träffa tobbe när han fyller år, men dom skulle ut och sådär, jag är inte arton så jag kommer heller inte in.. suck. det är rätt fint väder ute idag annars, det är härligt! bara den sista snön som ska försvinna. jag är sugen på att sola, få lite färg på mig. synd bara det är så dyrt. hehehe. sedan plocka fram solbrillorna och köpa lite nya kläder. det va längesen jag köpte något nu, men jag hittar aldrig något.. och därmed har jag pengar också, det är ju bra. inte ofta jag har det. har även 3000 sparat till sommaren, det är bra! ;) så jag  få bra mig till göteborg snart och shoppa lite nytt till våren, ja det ska jag göra! då kan jag dessutom hälsa på Gabbi, woho :) neh nu ska jag väll göra mig iordning snart. få se vad som händer idag på dagen, synd det inte är varmare ute, då hade man vatt mer pepp på att hitta på något, kunde va att bara glida runt på stan för att det är mysigt, sätta sig ute på en bänk och kolla på folk. eller vad som helst, men fortfarande är det lite för kallt för det ännu, trist.

ha en bra lördag. yo!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0