mysdag

torsdag, lovet är snart slut. åh jesus ja vad snabbt det gått! i måndags när jag bestämde med julia och malin att fika på torsdag, då tyckte jag att det va en evighet dit. men nu är vi här! satt på 3g 3 och en halvtimme med julia d, julia b och malin idag. mys. kladdkaka blev det, och senare när vi suttit där framåt 3 timmar blev vi hungriga igen och då tryckte jag i mig en fralla. sen blev det en runda på stan, när vi ändå va där. införskaffade en present til tobbe mannen, hoppas han blir glad!  världens klumpigaste tjej idag. ja det var jag. ska vi se, gå in i grejer. snubbla påväg till bussen, när jag kommer hem, glömmer jag att stänga av micron så det blir varmt och skvätte mat i HELA micron, på varenda vägg. spilelr ut mjölk, 2 GÅNGER. en gång på bordet och sen en gång i knäet, sen när jag ska stoppa in maten i munnen tappar jag det på golvet. åh, trött jag blir på mig själv. sätter mig till rätta och ta medicin asken för att läsa lite, tappar den på golvet. låter kanske inte som det vore så värst jobbigt, men jag blev nästan trött på mig själv, eller jag blev att rättare sagt. pappa bara satt en bit bort och stönade, vad är det med dig idag, vad klumpig du är! men nu får du skärpa dig.. jaja lugnast om jag går och sätter mig vid datorn tänkte jag, och visst har det inte hänt något mer. dessutom slutade jag med min mag medicin för några dagar sen, jag märker redan resultat. jag vill börja äta den igen, även om det va den äckligaste och mest olockande medicin som någonsin har påtänkts, jag lovar! buuuh, men jag har ont i halsen igen. ja mag och hals låter väll inte som det hänger ihop, eller jo kanske. men det gör det. jag har magkatarr och får ont i halsen därför? ja, därför jag åt medicin. och det bästa med den va väll att den funkade!
när vi ändå är inne på spåret så har jag sjuuuukt ont på mitt öra, där detbefinner sig ett inte så grant brännmärke, jag ni vet den där jäkla plattången. rasslepunkrock har även gjort ett bandsläpp dock visste jag bara ett band - LOIKAEMIE. dom är väll helt okej.

jag är sugen på sånnadär rosa och blåa godisflaskor, ni vet. mmmh, så goda dom är. 
ciao.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0