grattis

boppinbetty.blogg.se på 1årsdagen. jädra hörru, redan ett år sen jag skaffade den här värdefulla bloggen, med alla dom där extra speciella små inläggen som bara är sådär svåra att motstå.. eller inte. alla har blogg nu för tiden, men jag va bland dom "första" här. mohaha. eller nä. måndag igen, det känns ju piss ju, men samtidigt posetivit. tiden går framåt och en dag närmre nästa HELG. plus lov som det är nästa vecka, underbart. kommer säga det minst 10 om dagen varje dag denna veckan, åååh vad härligt med lov nästa vecka. som jag redan lyckats säga mja, antal gånger, uppåt den siffran idag. har inte så mycket att skriva, borde plugga på arbetslivsprovet tills onsdag.

för övrigt är jag himla sugen på päronbeskvier, det är något jag tycker om extra mycket*

sen för jag är så snäll och jag tycker det kan va trevligt att kolla in sånna här löjlia "tips" kanske har du nytta av det du också! haah känn dig fångad av min berörande text. nej nu är jag tramsig. helgen va fin iallfall och igår kväll blev det bio med malin miss von chill, i taket lyser stjärnorna. ja jag har faktiskt läst den boken, haha JAG LÄSA? jaaa. boken är bättre, men visst, filmen va bra. önska bara jag inte läst boken, då hade nog filmen vatt bättre och mer rörande.



Kommentarer
Johanna

Haha, fan va ytliga bilder egentligen :D



men I like 'em !



Lyckas nog köra mitt hår ganska rätt då.

Fast jag gillar det uppsatt .. iaf från sidan :D



Jag älskar det uppsatt när jag spänner upp mina ögonbryn.. VARFÖR å varför kan de inte va liiite mer spända normalt så jag kan ha lyggen uppe när jag vill :D

2009-02-09 @ 23:20:18
URL: http://waoffwaoff.blogg.se/
MALIN

det var mys, alltid mys med dig babe:)<3

2009-02-10 @ 16:50:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0