fuck it

jag blir irreterad! ja jag blir ibland irreterad, endast på saker som förtjänar att bli irreterad på. eller saker, men allt möjligt. malin sände iväg ett sms till mig att hon skulle beställa en sommarklänning, kul tänkte jag. ska nog med kolla runt lite på internet och se om jag hittar något! (som jag dock aldrig brukar göra) sida efter sida, jajajjaa... sen tillslut, hittar jag något! en klänning/linne, svart med blommor, fin faktiskt. men 500 spänn!! vafan är det här. för att det är nått jävla märke på att? vafan spelar det för roll. åh jag hatar märken inget är mer värt en något annat vilket jävla märke det än är! oftast är det dom billiga kläderna som är bäst, tycker jag. skönast osv. undar egentligen hur mycket plagget höjs bara för att det är något jävla märke, det är nog rätt mycket. det jag vill komma fram till är att linnet hade likagärna kunnat vara från hm och mycket billigare, då hade jag redan haft att i min garderob. men absolut inte värt 500 spänn. men det jag blir mest trött på är att jag aldrig ALDRIG hittar något som jag känner att detdär vill jag ha! åååh tråkiga samhälle, alla ska se likadana ut och bära likadana kläder. bläääääääääääääääääääääää


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0