Det finns en annan värld än erat Svenssonliv.

it takes a fool to remain sane. den låten med The Ark, får mig att bli lite ledsen. jag kan inte säga att jag direkt vet vad den handlar om , jag är inte den som lyssnar på texten eller tänker på vad den betyder heller. men det beror väll helt på vilket hurmör man är på med. jag har kramp i bröstet, det är väll någon hjärtattack eller nått? ja jo, det lustiga är väll att man faktistk kan få det när man är 16 bast.          Idag var det en lång dag i skolan, jag hatar onsdagar. säkert har jag nämt att innan. engelska omprov, nästa vecka är det prov i Arbetsliv, eller vad det heter.. inte lärt mig det efter en termin, och lite mer. sedan är det stor inlämmingsuppgift i engelskan och svenskan som med ska göra, och redovisning i mediakommunikationen nästa veckan. jag blir så jäkla trött.  stressad, helt körd. jag vill bara lägga mig och gråta. men sen när jag kom hem satte jag mig här, sitter här fortfarande. och det förvånar mig varje gång, hallelulja vilken band Dropkick Murphys är, inte nog med att namnet är så jääääkla snyggt, så är dom så jäkla bra. jag älskar dom vad bra dom är!
För övrigt är jag sugen på sour cream chips, (japp jag är alltid sugen på något!)
sugen på festival.
sugen på helg.

och den där jävla tjejen (jag nämner inga namn, fast ingen vet vem hon är ändå) jag lägger ner för mycket energi på henne och jag hatar som jag håller på. åh att jag inte bara skärper mig och stå upp och skiter i allt, lever i nuet. underbart det vatt.  
   


Kommentarer
Anonym

jag antar att jag har en småaning om vem denna tjej är ems.

men blä, ja vi har jätte mycket plugg nu!

2009-02-05 @ 15:59:46
URL: http://tjabbafetto.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0