dagen dagen

dagen före skolan dra igång igen, riktigt trött är jag, orkar helt enkelt inte. exakt ett år sedan jag tatuerade mig första gången, exakt 3 månader sen jag träffade tobbe första gången, alltså inte första gången utan vi "träffades" första gången. och nu är han påväg hit, men det är ju trevligt, behöver någon som piggar upp en såhär en tråkig blaskig söndag, vi ska nog ta och äta upp ben and jerry glassen idag med. just precis nu fick jag ett såndär spontan huvudvärk, jag hatar det. så nu orkar jag inte skriva mera, men mina ilägg har börjat bli så låånga vissa dagar, så det kan räcka med ett kort idag. och dessutom är jag inte så pepp på att börja skolan imon så det är inte så mycket roligt att berätta idag. ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0