är det bara jag som älskar bra bandsläpp?

Hultsfredfestivalen 2009. inte nog med Dropkick Murphys, mina älsklingar ska spela där. visst, anna ternheim, timbuktu, the killers, regina spektor. kan ju va roliga att se. men nu ska Madness, ett av världens kändaste SKA band. till hultsfred?! är det inte sjukt eller sjukt.
och sjukt glad är jag för pappas skull, han älskar dom. va tvungen ringa han och berätta, men han visste redan och tydligen pratat och bestämt med mamam också att semestern ska befinna sig på hultsfed i sommar.
är det inte lite fuskigt, i sommras såg min pappa ett av hans favoritband, the business i lilla rassle. en håla i småland, och denna sommaren ska han se ett av hans andra favoritband i hultsfred, också en liten håla i småland. det måste ju va det livet är till för, äntligen ser man en mening med att. tänk om pappa va vi säger 20 år äldre, haah visserligen skulle han inte gilla samma musik men han skulle nog inte åka dit heller för att se sitt favoritband. eller jo vafan, det skulle han nog! skit i vad jag sa. men det är ju tamej fan ett redigt jävla halleuljah moments. dock vet jag inte vilket som är mitt favoritband.. jag kan inte bestämma mig för sådan, fast det finns många band jag gärna skulle vilja se hemskt hemskt mycket. men jag är nöjd om jag så får se dropkick murphys och madness, om det så är dom ända "bra" som kommer dit. det är ju en antagligen sjuhundrans rolig festival och lär bli bra som fan!

ett litet smakprov :)



GOD JUL!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0