rubbat

 tiden går fort.. snart är det januari igen och 2010. det är nyårsafton och det firas i ronneby med min älskade plus andra. jag hinner inte med att sitta vid datorn. det har varit julafton också och den var bra! fick massor med grejer, hemgift till skivor och lite kläder. ett underbart lov, älskar att vara ledig från skolan bara ta det lungt och som idag fått lite att göra, sytt mig en topp, strumpa till ipoden och en scafs till håret.

jag kollar även runt lite och lyssnar på musik. jag vill tatuera mig igen.. och nu har jag ju pengar också. tycker allt det får bli något snrat igen! synd bara jag inte var 18.. men jaja ska inte ta det snacket mera. för då verkar allt bara hopplöst.

  

vill skriva något i den typskriften också, funderar på något sådan voodo zombie, freak show eller liknande.. :) imon blir det fika med älskade malin och julia! det blir allt för sällan. men imon bestämde vi oss för att mötas på systrarna lindkvist, mysigaste cafet i stan! får även inte glömma köpa hårfärg, kanske en blomma i plast alltså, som man kan sätta i håret.. för det vill jag gärna ha.. och sen var det något med jag tänkte på, men kommer inte på nu. vill gärna ha en klänning med.. men det är ju inte så lätt att hitta här inte. inte någonstans tycker jag faktiskt inte!


Kommentarer
malin

eller så kan vi ju göra så att vi tar en hårfärg och går rakt ut, det har ju funkat förr!!

2009-12-30 @ 00:13:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0