juletider!

oj vad tiden rinner iväg, och vad längesedan det var jag skrev.. jag jobbar förfullt, färdig handlad inför julen och kan inte riktigt slappna av. ska dra in till posten vid 3 och jobba idag igen. jobbat på posten hela veckan från 11-7 för er som inte visste och har sen 1 december jobbat på Statt, fox and anchor.. ni vet? i disken, plockat lite osv. 2-3 gånger i veckan nu när det är fullt upp med julbord, har inte hunnit träna, har på tiden jag varit ledig försökt träffa min älskling och sedan tatt lungt för det har jag behövt. nu har jag jobbat regelbundet i en månad och seriöst jag är så trött på att. varit så mycket. jag har varit enormt stressad inför julen, jag har dessutom hunnit att fylla år!


men det bästa är såklart lite klirr i kassan. för jag är tatueringssugen igen.. sitter och klipper och klistra, planerar och bara hoppas på att nästa år ska gå lika snabbt som detta så jag kan bli 18 snart!

livet är upp och ner. jag hinner inte med att leva om man säger så. det är mycket snö ute.. hm. vad mer har jag på hjärtat, jag har färgat en blond eller snarare orangea slinga i luggen, som jag trivs med än så länge! nu ser jag framemot ett härligt jullov med baby.

god jul.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0