uppe med tuppen

vaknade vid halv 10 idag, av min pippi långstrump dröm. tänkte att jag kan gå upp eftersom jag behöver ändra mina vanor lite, lägga mig tidigare gå upp tidigare för att jag inte ska behöva va alldeles för trött när skolan dra igång. jag åkte in till stan en runda ensam, redan vid 11 för att kolla lite och alltid är det skönt att gå själv på stan, känns som jag får mer gjort, och hittar det jag letar efter!

    
hittade en resväska jag ville ha.. men köpte den inte. haha men köpte leopard skärp, söta leopard strumpor och lösögonfransar. det ska bli kul att testa!

sen annars blir det bara att mysa idag, ta det lugnt i min ensamhet och vänta in morgondagen, då jag ska träffa Annie, Anna, Elin och Emma(?)

hoj.


Kommentarer
Johanna

där fick jag svar på mn fråga på msn nyss ;) hihi!



men åh skönt, de är de faktiskt att gå själv, bara att de svårt att ta tag i de och åka in då :)

2009-08-18 @ 14:32:15
URL: http://waoffwaoff.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0