time up

testade mig på lösögonfransarna jag köpte. blev fint. inte så stor skillnad dock, för att jag inte köpte några värstingfransar. tänkte börja med ett rätt par enkla, och jag tyckte dom verkar rätt så maffiga ändå när jag stog där i affären. men eftersom jag har rätt långa och täta ögonfransar annars så vart det inte allt för mycket förvåning. såhär blev det iallfall. och antar väl att jag egentligen borde haft före och efter bild. men det får ni vara utan nu. orkade inte sminka mig eller något heller. så förhoppningsvis kommer den någon annan dag bild då jag har lösögonfransarna på mig på båda, lite mer tid nerlagt på att och smink. väldigt enkelt att få på dom dessutom. så nu vet ni det!

 

åkte med mamma till maxi för att kolla en ögonbrynspenna, ja jag har tänk börja fylla i min ögonbryn också, för att jag tycker det är snyggt och på tiden tyckt att mina blir blekare och blekare. även om jag alltid tyckt att dom vart rätt tydliga innan? Haha. jaja. men hittade ingen som jag ville ha. köpte lite presenter och roligt som tobbe ska få på söndag eller när det blir, för på lördag har vi varit tillsammans i 9 månader, oj vad tiden går. men jag önskar att det var längre än så.. 9 månader känns egentligen rätt lite om man tänker efter. fast jag vet att det är länge..

jag hittade gulliga grejer till skolstarten haha, vem gillar inte hello kitty? 
ett a4 block med linjerat papper, behövs alltid, en söt liten bok som jag tror jag ska spara till recept och grejer. sedan penna och sudd! alltid bra att ha, för inte får man något sådant i skolan nu för tiden heller....

jag har också börjat skriva alldeles för långa(?) inlägg. jag har hört och läst att en bra bloggare, skriver korta inlägg, mycket bilder, uppdatera ofta (haha som jag visserligen gör, ibland blir det 3-4 om dagen) osv.. haha antagligen är jag ingen bra bloggare heller! ;) nej nu ska jag sluta. detta blir sista innan skolan börjar imon,. förhoppningsvis. kanske berätta imon hur första skoldagen var, det vet man aldrig! tjo.


Kommentarer
Johanna

LYSSNA INTE PÅ EXPERTER, LYSSNA PÅ MIG.. jag gillar din blogg ;)

2009-08-20 @ 23:12:56
URL: http://waoffwaoff.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0